Mistä ja miten verkkosivuille saadaan kävijöitä?

Googlen mukaan jopa 71% B2B ostajista aloittaa ostoprosessinsa geneerisellä verkkohaulla. Kasvava trendi on myös se, että ostajat hakevat tietoa itsenäisesti ennen, kuin ovat yhteydessä potentiaalisiin toimittajiin. Tällä hetkellä he ovat tutkimuksen mukaan ohittaneet ostoprosessinsa puolivälin ennen, kuin ottavat yhteyttä.

Muun muassa näistä syistä on tärkeää saada sivustolle oikeanlaisia kävijöitä ja mielummin vielä useaan kertaan ostoprosessin edetessä.

Mistä noita kävijöitä sitten saadaan ja miten löydetään juuri oikeanlaisia kävijöitä? Entä miten kävijät saadaan palaamaan sivustolle?

Näistä asioista keskustelemme Digitoimisto Digidigin yrittäjän Arno Männistön kanssa. Keskustelussamme vilahtelevat hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi, somemarkkinointi ja esimerkiksi uudelleenmarkkinointi.

Tervetuloa kuuntelemaan.

Voit halutessasi varata veloituksettoman 45 minuutin konsultoinnin verkkosivuston optimoinnista.

Pyydä maksutonta konsultaatiota

Aiheeseen liittyvä sisältö ja palvelut

Verkkosivuston nopeuden kilpailija-analyysi

Miten sivustonne nopeus sijoittuu suhteessa tärkeimpiin kilpailijoihinne? Verkkosivuston suorituskyvyn optimointi[lue lisää]

WordPress-sivuston suorituskykyoptimointi

Verkkosivuston merkitys nykyaikaisessa myyntiprosessissa kasvaa jatkuvasti, sillä yli 70% B2B-ostajista[lue lisää]