Tänä päivänä puhutaan digitaalisten kyvykkyyksien vahvistamisesta. Termi voi tuntua vieraalta yrittäjästä, jolla on nettisivut ja siellä ehkä joku yhteydenottolomake. Monella yrityksellä digitaaliset kyvykkyydet, erilaiset digitaaliset palvelut, ovat jo merkittävä osa liiketoimintaa.
Vanhasta “kotisivut on pelkästään yrityksen käyntikortti” -ajattelusta ollaan menty pitkälle. Monella yrityksellä verkkosivut ja verkkokauppa kaikkine niihin sidoksissa olevine tietojärjestelmineen ovat yksi avainresurssi, joka jaksaa tehdä töitä 24/7. Siihen on hyvä panostaa ja katsoa, miten sitä voisi vielä kehittää. Myös yrityksen tarpeet digitaalisille palveluille voivat muuttua tai kasvaa, jolloin tilanne on hyvä tarkistaa aika ajoin.
Avainosaamisalueitamme on mm. suorityskykyiset WordPress-sivustot ja Woocommerce-verkkokaupat. Teemme WordPress-sivustoja sekä Woocommerce-kauppoja ja uusimme niitä. Räätälöimme asiakaskohtaisten tarpeiden mukaan digitaalisten palveluiden kokonaisuuksia, jossa voidaan integroida tarvittavat järjestelmät toimimaan saumattomasti yhteen. Hyvä asiakaskokemus vaatii teknisen pohjan olevan kunnossa. Sen päälle mietitään palveluiden saavutettavuus ja sisältö.
Kun järjestelmät toimivat, voimme lähteä rakentamaan hakukonenäkyvyyttä ja pohjaa digitaaliselle markkinoinnille yhdessä yrityksenne kanssa.
Edustamme myös Pipedrive CRM-järjestelmää, jonka käyttöönotto ja koulutukset sujuvat netin yli helposti. Pipedrive integroituna verkkopalveluihin tuo myyntiin lisätehoja, kun kontaktitiedot tulevat suoraan CRM:ään myyjien käyttöön.
Lähestymme kaikkia liiketoiminnan kehittämistarpeita insinöörimäisesti datasta analyysin ja suunnittelun kautta toteutukseen. Olemme havainneet, että erityisesti markkinoinnissa tämä on varsin poikkeuksellinen lähestymistapa, joka tuottaa parempia tuloksia – niin määrällisesti kuin edullisempana markkinoinnin hintana.