PIPEDRIVE CRM

Toimiva asiakkuuksienhallintajärjestelmä helpottaa myynnin työtä

Oli yrityksessä sitten yksi myyjä tai kokonainen myyntiosasto, niin asiakkuuksien hallinta on syytä hoitaa järjestelmällisesti. Kenenkään muisti ei pidä kaikkea tallessa. Ja aina tulee tilanteita, kun jonkun muun pitää hoitaa asiakkuutta vaikkapa myyjän loman aikana. Tiedon saavutettavuus on silloin kullan arvoista.

Toimiva CRM-järjestelmä (Customer Relationship Management) antaa mahdollisuuden:

  • ylläpitää asiakastietoja sekä asiakasorganisaatioiden tietoja
  • tallettaa käydyt keskustelut ja sähköpostit
  • mahdollisuuden kalenteroida seuraavat tehtävät
  • tallettaa saadut kaupat ja niiden tiedot sekä siirtää ne toimitukseen ja laskutukseen
  • kerätä ajantasaista tietoa myynnin tilasta yrityksen johdolle – aina avoimista kaupoista toteutumiin asti

Kun CRM-järjestelmä yhdistetään verkkopalveluista yhteydentottojen, liidien, keräämiseen, tallettuvat yhteystiedot heti järjestelmään ja myyjät pääsevät tekemään työtä kiinnostuneiden kontaktien kanssa.

Kun CRMään rakennetaan sopivat automaatiot, säästyy myyjien työkaikaa korkeamman prioriteetin töihin.  

Hyvin viritetty CRM tukee myös digitaalista markkinointia.    

Edustamme päivittäin käyttämäämme Pipedriven CRM-järjestelmää.

Olemme konseptoineet Pipedriven käyttöönoton ja koulutukset paketiksi, jossa lähdetään liikkeelle myyntiprosessistanne. Tarvittaessa pohdimme yhdessä, voisiko prosessia virtaviivaistaa. Pääkäyttäjän koulutuksessa tehdään käyttöönottoa varten tarvittavat asetukset, jonka jälkeen koulutetaan muut käyttäjät järjestelmän käyttöön. 

Kun dataa alkaa kertyä järjestelmään, on aika pohtia raportointia ja miten tietoa voidaan hyödyntää liiketoiminnassa. Meiltä löytyy ratkaisut myös johdon työpöytänäkymiin ja eri järjestelmistä kerättävän tiedon näyttämiseen samoissa raporteissa.