Ajantasainen asiakastieto, tietohuoltopalvelu ja CRM – vieraana Sanna Holopainen

Asiakasrekisteri on aivan keskeisintä yritystoiminnan materiaalia, mutta kaikilla yrityksillä sellaista ei edes ole. Rekisterin kerääminen ja ajan tasalla pitäminen on työlästä, ja usein yhteys- ja yritystietojen kanssa näpertely lankeaa myyjille, jolloin aika on pois kaupanteosta. Mikä siis avuksi? Tästä aiheesta vieraanamme on keskustelemassa Alma Talent Oy:n tietohuoltopalvelusta ja sen kehittämisestä vastaava tuotepäällikkö Sanna Holopainen.

Juttelemme jaksossa mm. seuraavista aiheista:

  • Mitä kaikkea tietohuolto oikeastaan sisältää?
  • Mistä saa valmiita asiakasrekistereitä ja miten ne koostetaan yrityksen tarpeisiin?
  • Miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksen tietohuoltoon?
  • Kuinka CRM valjastetaan tehokkaasti asiakasrekisterin ylläpitoon?

Katso ja kuuntele episodi, niin kuulet kiinnostavaa asiaa tietohuollosta sekä asiakasrekisterien hankinnasta ja ylläpidosta.

Jos haluat keskustella Quux:in ja Pekan kanssa kasvusta, digitaalisesta kilpailukyvystä tai esimerkiksi Alma Talentin tietohuoltopalvelun integroinnista ja automatisoinnista suoraan Pipedrive CRM:ään, jätä yhteydenottopyyntö tästä: 

Voit kuunnella episodin myös suosituimmissa podcast-sovelluksissa, kuten Apple Podcast tai Spotify, tämän linkin kautta: https://anchor.fm/letsdoit-fi

Sanna Holopaista voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/sanna-holopainen-0a314b30/ ja Alma Talent Oy:n tietopalveluista löydät lisää tietoa osoitteesta almtatalent.fi/tietopalvelut 

Pekka Poukkulaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/ppoukkula/