Verkkokaupan perustaminen ja pyörittäminen on nykyään suhteellisen helppoa valmiiden alustojen myötä. Myös B2B-myynnissä kannattaa hyödyntää verkkokauppaa, ja verkkomyynnin volyymit ovatkin B2B:ssä suurempia kuin kuluttajapuolella. Tämän viikon episodimme asiantuntijavieraana on jälleen Aalto-yliopiston tutkija ja kauppatieteiden tohtori Mikko Hänninen.
Videopodcastin toisessa osassa kuulet lisää esim. näistä aiheista:
- Kuinka alustatalous on muuttanut verkkokauppaa ja yksittäisen toimijan pääsyä verkon markkinoille?
- Mitä merkitystä on kanta-asiakkuusohjelmilla ja kuinka asiakas lukkiutetaan?
- Millainen rooli verkkokaupalla on B2B:n puolella?
- Mistä lähteä liikkeelle verkkokauppaa perustaessa?
Katso ja kuuntele episodi, niin saat hyödyllistä tietoa verkkokaupan alustoista, hylättyjen ostoskorien minimoinnista ja muista verkkomyynnissä menestymisen keskeisistä tekijöistä.
Jos haluat keskustella Quux:in ja Pekan kanssa kasvusta, digitaalisesta kilpailukyvystä ja esimerkiksi kasvuhakkeroinnista, joka yhdistelee luovan tuottavasti teknologioita ja viestintäkanavia, jätä yhteydenottopyyntö tästä:
Voit kuunnella episodin myös suosituimmissa podcast-sovelluksissa, kuten Apple Podcast tai Spotify, tämän linkin kautta: https://anchor.fm/letsdoit-fi.
Mikko Hännisestä saat lisää tietoa osoitteesta mikkohanninen.com ja voit seurata häntä myös LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/mikkohanninen/
Pekka Poukkulaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/ppoukkula/