Kuinka sosiaalista mediaa käytetään B2B-myynnissä ja markkinoinnissa tänään? Siitä podcastissa Pekka Poukkulan vieraana keskustelemassa aiheesta tutkimuksen tehnyt Markus Puhakka.
Miten siis tutkimuksen mukaan sosiaalista mediaa käytetään suomalaisissa yrityksissä? Ja mihin tarkoituksiin?
Mitä ahaa-elämyksiä tutkimuksesta nousi esille?
Mikä on sisältömarkkinoinnin rooli? Entä markkinoinnin automaation rooli?
Mitä on monikanavainen dialogi?
Katso ja kuuntele episodi, niin kuulet miten sosiaalista mediaa käytetään tehokkaasti B2B-myynnissä ja -markkinoinnissa.
Jos haluat keskustella Quux:in ja Pekan kanssa kasvusta, digitaalisesta kilpailukyvystä ja esimerkiksi kasvuhakkeroinnista, joka yhdistelee luovan tuottavasti teknologioita ja viestintäkanavia, voit varata ajan tästä:
Voit kuunnella episodin myös suosituimmissa podcast-sovelluksissa hakemalla “Let’s do it” tai linkillä https://anchor.fm/letsdoit-fi
Markus Puhakkaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/markus-puhakka-1ba592a5/
Pekka Poukkulaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/ppoukkula/