Sosiaalisen median käyttö B2B-myynnissä ja markkinoinnissa, vieraana Markus Puhakka

Kuinka sosiaalista mediaa käytetään B2B-myynnissä ja markkinoinnissa tänään? Siitä podcastissa Pekka Poukkulan vieraana keskustelemassa aiheesta tutkimuksen tehnyt Markus Puhakka.

Miten siis tutkimuksen mukaan sosiaalista mediaa käytetään suomalaisissa yrityksissä? Ja mihin tarkoituksiin?

Mitä ahaa-elämyksiä tutkimuksesta nousi esille?

Mikä on sisältömarkkinoinnin rooli? Entä markkinoinnin automaation rooli?

Mitä on monikanavainen dialogi?

Katso ja kuuntele episodi, niin kuulet miten sosiaalista mediaa käytetään tehokkaasti B2B-myynnissä ja -markkinoinnissa.

Jos haluat keskustella Quux:in ja Pekan kanssa kasvusta, digitaalisesta kilpailukyvystä ja esimerkiksi kasvuhakkeroinnista, joka yhdistelee luovan tuottavasti teknologioita ja viestintäkanavia, voit varata ajan tästä:

Voit kuunnella episodin myös suosituimmissa podcast-sovelluksissa hakemalla “Let’s do it” tai linkillä https://anchor.fm/letsdoit-fi

Markus Puhakkaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/markus-puhakka-1ba592a5/

Pekka Poukkulaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/ppoukkula/